Koszyk

Transport - dostawa mebli zaakupionych u nas - krótka informacja

KOSZTY DOSTAWY

 

Dostarczamy towar zakupiony u nas na terenie całej Polski oraz UE (po wcześniejszej wycenie transportu).

Koszt dostawy obliczany jest automatycznie po umieszczeniu produktów w koszyku, wybraniu ich ilości i sposobu dostawy.

Produkty do 30 kg o wymiarach standardowej paczki mogą zostać wysyłane paczkami w cenie od odpowiadającej wartości zamówienia.

 

Większe przedmioty, jak złożone meble o dużych gabarytach mogą być wysyłane na paletach o wymiarach EURO.

Transport największych produktów odbywa się przy pomocy transportu dedykowanego.

 

Koszt dostawy jest prezentowany na stronach z produktami, a także po dodaniu do koszyka i obliczany jest wg wartości zamówionego towaru:

  • 20 zł dla zamówień do 200 zł
  • 50 zł dla zamówień do 999 zł
  • 100 zł dla zamówień do 1999 zł
  • 150 zł dla zamówień do 2499 zł
  • 199 zł dla zamówień powyżej 2500 zł.

Jeśli koszt dostawy wydaje Ci się zbyt wysoki, skontaktuj się z nami.

 

Opisane powyżej koszty dostawy obowiązują tylko na terenie Polski. W przypadku dostawy poza granice Polski prosimy o kontakt indywidualny.

 

SPOSÓB DOSTAWY

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie dostarczane są w zabezpieczonych paczkach bądź na paletach transportem własnym lub za pośrednictwem firm kurierskich, lub spedycyjnych:

  • dostawa realizowana jest zazwyczaj od poniedziałku do soboty w godzinach od 10:00 do 17:00 na specjalne życzenie w innych godzinach,
  • dostawa odbywa się w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu wysłania a państwo otrzymacie właściwy status zamówienia,
  • płatność za pobraniem jest możliwa tylko na indywidualne życzenie Państwa,
  • dostawa obejmuje dostarczenie produktu pod wskazany adres zamawiającego na poziom parteru lub w najdalsze miejsce pod wskazanym adresem gdzie można dojechać samochodem i nie obejmuje wniesienia. Dostarczenie mebli na piętro lub do budynku jest dodatkowo płatne, a jego koszt ustalamy indywidualnie podczas realizacji zamówienia przed wysyłką.

UWAGA!

W przypadku niektórych produktów, których nie można przewieźć windą ze względu na duże gabaryty palety (paleta powyżej 3 metrów i wadze powyżej 300 kg, lub duża sofa, fotel, narożnik itp.), w związku z powyższym należy nas poinformować wcześniej.

Dodatkowo należy rozładować ręcznie z pojazdu. W takiej sytuacji obowiązek rozładunku leży po stronie Klienta. Prosimy się na to przygotować - przy odbiorze powinny być co najmniej 2 osoby. Kierowca nie ma obowiązku udziału w rozładunku, jednak poproszony zazwyczaj nie odmawia pomocy. Niedogodności z ręcznym rozładunkiem nie występują, gdy zamawiacie Państwo usługę wniesienia i montażu.

Do produktów o dużych gabarytach, które trzeba, ręcznie rozładować są sofy, narożniki, fotele, tapczany, wersalki itp. Jeśli mają Państwo wątpliwości, prosimy o kontakt.

 

CZAS DOSTAWY = KOMPLETACJA ZAMÓWIENIA PRZEZ SKLEP + DOSTAWA PRZEZ KURIERA

Termin realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania przez nas środków na koncie. Przesyłka kompletowana jest w magazynie zgodnie z informacją zaprezentowaną przy produkcie. Realizacja samego procesu dostawy zajmuje zazwyczaj 1-2 dni roboczych od momentu otrzymania wszystkich zamówionych przedmiotów od producentów. W dniu nadania przez nas przesyłki Klient otrzymuje sms oraz e-mail z aktualnym statusem zamówienia.  W ramach standardowej usługi kurierskiej nie jest możliwe ustalenie konkretnej daty dostawy. Jeżeli możesz nie być dostępny w tym czasie w miejscu dostarczenia, możesz telefonicznie skontaktować się z kurierem.

 

CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIONY TOWAR PÓŹNIEJ?

Zamówiony asortyment należy odebrać jak najszybciej z magazynu. W przypadku, gdy poinformujemy Państwa, że posiadamy całe zamówienie i gotowe do wysyłki możliwe jest odłożenie jego o 7 dni. W tym wypadku niezbędne będzie już uiszczenie całej kwoty za zamówienie. W przypadku przedłużenia magazynowania Państwa asortymentu naliczana jest dodatkowa opłata za magazynowanie w wysokości 5 zł za każdy dzień zwłoki powyżej 7 dni.

CZY MOŻNA PRZYSPIESZYĆ WYSYŁKĘ PACZKI ?

Dołożymy wszelkich starań, aby zamówienie zostało wysłane jak najszybciej, jednak nie nie zawsze możemy zagwarantować szybką wysyłkę. Zamówienia wysyłamy w kolejności chronologicznej, a każda ingerencja w pracę magazynu może skutkować wydłużeniem czasu realizacji. Jeżeli jednak zdecydują się Państwo, aby niektóre z przedmiotów wysłać wcześniej, wówczas oddzielnie zostanie naliczona opłata dodatkowa za wysyłkę w wysokości od 50 - 200 zł.

CZY ZDARZAJĄ SIĘ SPÓŹNIENIA W PLANOWANYM TERMINIE WYSYŁKI ?

Planowany termin wysyłki to moment, w którym wysyłamy większość zamówień (ponad 98%), jednak w okresach dni wolnych i świątecznych, przed i po długich weekendach czas ten może się nieznacznie wydłużyć. Ponadto wysyłka uzależniona jest od dostępności zamówionego asortymentu u naszych partnerów w tym producentów i czasu ich produkcji wówczas może on ulec wydłużeniu z przyczyn od nas niezależnych.

STATUS ZAMÓWIENIA I ŚLEDZENIE PRZESYŁKI - CZY ZAMÓWIENIE JEST W DRODZE ?

O statusie zamówienia informujemy poprzez e-mail i sms, można go także zobaczyć na swoim koncie w naszym sklepie. Zawsze w dniu wysyłki wysyłamy e-mail oraz w sms informację do Państwa o przekazaniu zamówienia naszemu przewoźnikowi lub kurierowi.

GODZINY DOSTAWY

Przesyłki dostarczane są w godzinach 10:00 - 18:00.

W ramach standardowej usługi kurierskiej nie jest możliwe ustalenie konkretnej godziny dostawy - wynika to z ustalonego harmonogramu pracy dostawcy lub kuriera. Podczas kompletowania zamówienia i przygotowywania do wysyłki, Nasz doradca będzie się z państwem kontaktował w celu doprecyzowania czasu dostawy.

BEZPIECZNY ODBIÓR PRZESYŁKI

SPRAWDŹ WYGLĄD OPAKOWANIA ZEWNĘTRZNEGO

Karton lub folia zabezpieczająca nie powinny posiadać wgnieceń, dziur i innych śladów uszkodzeń. Jeżeli do zabezpieczenia została użyta taśma, nie może ona być przerwana lub przecięta.

Jeśli opakowanie jest w porządku, podpisz list przewozowy i przyjmij przesyłkę.

W przypadku, gdy opakowanie wzbudza Twoje zastrzeżenia, zdecydowanie sprawdź przedmioty, czy nie zostały uszkodzone i jeżeli są uszkodzenia to stanowczo odmów przyjęcia przesyłki. Jeśli zdecydujesz się odebrać zamówienie z uszkodzonym kartonem, koniecznie wyślij nam zdjęcia poprzez formularz reklamacyjny w celach informacji.

 

SPRAWDŹ ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI

Najpierw zweryfikuj kompletność przesyłki. Sprawdź zgodność paczek z otrzymanym dokumentem i złożonym zamówieniem.

Następnie otwórz przesyłkę i sprawdź, czy produkty nie są uszkodzone. Dostawca lub Kurier powinien poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki.

 

JEŚLI MASZ ZASTRZEŻENIA CO DO ZAWARTOŚCI LUB STANU PRZESYŁKI

Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu zamówionych produktów lub zamówienie nie zgadza się z dokumentem zakupu, wykonaj zdjęcia uszkodzeń opakowania lub ewentualnych przedmiotów. Poproś o sporządzenie protokołu szkody. Jeżeli kurier twierdzi, że nie ma przy sobie protokołu szkody, spisz uszkodzenia na liście przewozowym i poproś o podpis kuriera.

Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Oznacz uszkodzenie opakowania zewnętrznego, jeśli występuje. Jest to istotna informacja dla pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika. Przed podpisaniem zweryfikuj, czy opis jest zgodny ze stanem faktycznym. W polu „uwagi” wpisz swoje zastrzeżenia, także te dotyczące informacji, wpisanych przez kuriera do protokołu np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody. 

Odbierz jeden egzemplarz wypełnionego protokołu. Wyraźne zdjęcia lub skan protokołu szkody oraz zdjęcia uszkodzeń prześlij nam razem poprzez formularz reklamacyjny.

 

PO ROZPAKOWANIU PRODUKT JEST USZKODZONY - WYPEŁNIJ FORMULARZ REKLAMACYJNY NA NASZEJ STRONIE

Zrób zdjęcie uszkodzenia i wraz ze skanem protokołu szkody, wyślij poprzez formularz reklamacyjny najszybciej jak to możliwe.